Blog

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 10.

Witcher 3: Projektowanie Lodowego Giganta

24-02-2013 00:35
10
Komentarze: 15
Może to już niespecjalnie news. Może też zbytnio męczę temat. Tak się jednak składa, że jakiś czas temu Game Informer zamieścił krótki artykuł wraz z mareriałem video o powstawaniu lodowego giganta do Wiedźmina 3, którego projektowałem. Nasz Lead Character Artist opowiada troche o procesie powstawania olbrzyma. Nawet gdzieś tam się przewijam przez chwilę. Witcherowy hub Game informerowy Mój blog

The Witcher 3

09-02-2013 11:50
7
Komentarze: 4
Informacja dla mnie na tyle istotna, że nie za bardzo wiem od czego zacząć. Będzie więc krótko. Projekt został zapowiedziany. Oficjalnie już mogę napisać, że pracuję przy nowym Wiedźminie. Jest to najważniejszy tytuł nad jakim pracowałem do tej pory.   Najbliższy Game Informer będzie poświęcony głównie trzeciej części Wiedźmina. Znajdziecie go na pewno na okładcę, ale co będzie w środku jeszcze nie wiem. Na pewno będą się pojawiac jakieś materiały na stronie game informera. Ode mnie narazie tyle.  Więcej info tutaj: Klik  Mój blog: www.borntodraw.at Oficjalna strona...

Melancholia

06-12-2011 01:00
12
Komentarze: 2
Melancholia zdobyła Europejską Nagrodę Filmową 2011 w kategorii najlepszy europejski film. I nie byłoby dla mnie w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że pracowałem przy tym filmie mniej więcej rok temu. Z tej okazji został też udostępniony making of z działki przy której pracowaliśmy w Platige Image. Może kogoś to zainteresuje... Melancholia (making of) from Platige Image on Vimeo.

Draw or Die

21-07-2011 13:11
7
Komentarze: 2
13 miesięcy temu miałem okazję spędzić cztery dni w Berlinie. Niezwykłe dni. Nie chodzi tu jednak o miejsce, choć Berlin bardzo mi się podoba. Te cztery dni zawdzięczam eventowi, które zorganizowało studio Sixmorevodka. Dla osób, które nie orientują się w temacie - nie ma to nic wspólnego z alkoholem (a przynajmniej nie bezpośrednio ) ;) Do Berlina przyjechały szychy z Marvela (jak np. Joseph "Joe" Quesada - editor in chief czy Chester B. Cebulski), połowa studia Massive Black (Coro, Whit Brachna, Jason Chan itd.) i sporo innych szacownych person jak np Black Frog, Kim Cogan czy Shawn Barber...

Słońce Słońc

17-07-2011 23:29
9
Komentarze: 4
Słońce Słońc
Dzisiaj taka krótka, pretensjonalna notka. Wchodzę dziś na facebooka, a tam na polterowym profilu info o Słońcu Słońc... Miałem okazję pracowac dla wydawnictwa Ars Machina tworząc okładkę do tej ksiażki (poza typografią i składem). Nie jest to na pewno najlepsze moje dzieło, ale jest to moja pierwsza książkowa okładka i jestem z niej w jakiś sposób dumny. Samą współpracę z wydawnictwem wspominam dobrze i mam nadzieję, że na tej jednej ilustracji się nie skonczy. Wyd. Ars Machina

Lyssan

20-06-2011 21:29
7
Komentarze: 0
W działach: Gry Planszowe
W lutym zacząłem pracować przy pewnym ciekawym projekcie gry planszowej. Jak dotąd zrobiłem już całkiem sporą ilość ilustracji, które będą pojawiać się na kartach. Będzie można również zobaczyć tam prace Tomasza Jędruszka, który pracował już przy niejednym projekcie tego typu i powinien być choć niektórym znany. Projekt niedawno wystartował na kickstarterze i potrzebuje pomocy aby mógł ujrzeć światło dzienne. Więcej o grze opowie wam sam autor tutaj: http://www.kickstarter.com/projects/baudot/lyssan

Podsumowaine kolejnego roku...

02-03-2011 17:35
3
Komentarze: 4
Podsumowaine kolejnego roku...
Akurat ostatnio znów przypomniałem sobie o polterze i tym blogu. Zaglądam tu rzadko. Akurat zawsze tak się składa, że mija ładnych parę miesięcy. Po raz kolejny uciekł mi między palcami niemal rok. Trochę już tak samo wychodzi, że ten blog jest takim miejscem podsumowań. Niewiele osób chyba tu zagląda, więc mogę sobie spokojnie tak poczynać bez większego zażenowania :) Znowu w nowym miejscu, sprawy, którymi chciałbym się pochwalić...blablabla. O paru sprawach od siebie na pewno chciałbym sensownie wspomnieć... ale na to przyjdzie jeszcze pora. To co robię można spokojnie prześledzić tutaj...

Podsumowanie kolejnego roku...

04-04-2010 02:21
2
Komentarze: 0
Niezbyt często się na polterze udzielam. Kolejne miesiące przemknęły mi między palcami i nawet nie zdążyłem zauważyć. Kolejny rok, a ja znowu jestem w zupełnie innym miejscu. Przede wszystkim od paru miesięcy nie pracuję już w Metropolis Software. Projekt nad którym tam pracowałem przeszedł do historii nieukończony. Sytuację tą przemilczę z pewnych względów. Obecnie pracuję przy reklamach i filmie animowanym, który ma zostać skończony w tym roku. O tym jednak nic więcej na razie nie mogę napisać (NDA). Od game devu całkiem nie odszedłem. Po prostu pracuję jako freelancer. Od dłuższego czasu...

Podsumowanie ostatnich 9 miesięcy...

11-03-2009 13:41
4
Komentarze: 1
Czas mija nieubłagalnie. Minęło 9 miesięcy od mojego pierwszego i zarazem ostatniego wpisu. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Przez ten czas nie pokazywałem się na polterze zbyt często. Byłem po prostu niemal non stop zajęty. Jednocześnie sporo się zmieniło. Najważniejsze zmiany dotyczyły pracy. Od listopada pracuję w Metropolis Software i pracuję jako concept artist przy dużym projekcie Shootera. Chciałbym się też pochwalić, że udało mi się dostać dość znaczącą nagrodę w challange'u serwisu CGtalk.com "Steampunk: Myth and Legend" w kategorii Landscape/Matte Painting. Wyniki można zobaczyć tut...

Początek...

19-06-2008 16:52
0
Komentarze: 4
Blogu do tej pory na Polterze nie prowadziłem. Co więcej - miałem nawet dłuższą przerwę we wspieraniu Poltera swymi mazajami. Czas może jednak na powrót syna marnotrawnego? Notka ta może nie jest specjalnie rozbudowana, nie jest o niczym ważnym, ani ciekawym. Ma jednak na celu zmotywować mnie do (ewentualnych) następnych wpisów. To by było na tyle... ...do (ewnetualnego) razu nastepnego.